Zwroty lub wymiana

Jako konsument możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres: hello@malier.pl informujący o zwrocie produktu. Spakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i wyślij na nasz adres z dopiskiem ZWROT:

SZARVAS DARIUSZ BURAK
ul. Batalionu Zośka 7/13
66-400 Gorzów Wlkp.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt pierwotnej przesyłki zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym, nie może być noszony oraz nosić śladów używania. Nie musi być natomiast w oryginalnym opakowaniu.

Formularz możesz wydrukować z naszej strony lub spisać go odręcznie. 

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Zwrot kosztów dokonujemy jeszcze tego samego dnia. Pieniądze na Twoim koncie pojawią się według zasad Twojego banku.

Nie podlegają zwrotowi:

– przedmioty wykonane na zamówienie,
– obroże,
– produkty personalizowanenie, czyli takie na które naniesiony został wybrany napis,
– szelki (istnieje możliwość jednej poprawki zamówionych szelek).